Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine www.1meritev.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikom (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov, ter Zakonom o elektronskih komunikacijah in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko in spletno poslovanje.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine 1meritev.si, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
SPLOŠNE INFORMACIJE – OSNOVNI PODATKI O PODJETJU
Naziv in sedež podjetja: TOBO'S Trgovina d.o.o. Celovška cesta 53, 1000 LJUBLJANA, Slovenija
Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI 89459245
Matična št: 3557235000
TRR odprt pri OTP Banka d.d. SI56 0400 0027 7935 787
Registrirano pri Okrožno sodišče Ljubljana št. vložka: 2009/14367
Kontaktni naslovi za hitro in učinkovito komunikacijo:
Telefon: +386 1 4332333
E-mail: info@1meritev.si
Delovni čas TOBO'S trgovine d.o.o. : od ponedeljka do petka, od 9. do 16. ure.
Delovni čas podpore za stranke 1meritev.si: od ponedeljka do petka, od 9. do 16. ure.
Delovni čas spletne trgovine na naslovu www.1meritev.si : 24ur / vse dni v tednu
Podjetje TOBO'S trgovina d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec), posluje na svojem naslovu v maloprodajni trgovini.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
CENE IN AŽURNOST PODATKOV
Vse cene blaga v spletni trgovini 1meritev.si so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik izjavlja, da je davčni zavezanec, identificiran za namene DDV. Cena, ki zavezuje kupca, je cena, ki velja v trenutku oddaje naročila in nima naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupci zavezanci za DDV so dolžni ob zaključku nakupa (pred potrditvijo) navesti svojo davčno številko in kontaktno osebo.
JAMSTVO SKLADNOSTI BLAGA
Jamstvo za skladnost blaga, digitalne vsebine in storitve je pravno opredeljena pravica kupca, ki jo ima potrošnik v razmerju do prodajalca. Jamstvo iz naslova skladnosti lahko potrošnik uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, storitve ali digitalne vsebine, če ta ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo. Jamstveni rok je 2 leti.
Informacije v skladu s prvim odstavkom 18. člena ZVPot-1:
1. glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu
podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
2. firma, naslov sedeža podjetja in telefonska številka podjetja, kadar je ta na voljo;
3. končna cena blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
4. informacija o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
5. plačilni pogoji ter pogoji dostave in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
6. informacija o pritožbenem postopku pri podjetju;
7. seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;
8. možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije),
kadar je to potrebno;
9. trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoji za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;
10. informacija o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.
11. ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
Kupec, ki je potrošnik, lahko pri družbi TOBO'S trgovina d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik) uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1). Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Ponudnik je odgovoren za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih po dobavi blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa in pogodbo o nakupu oziroma drug ustrezen dokument (npr. prevzemno-predajni zapisnik). Obvestilo o neskladnosti lahko kupec sporoči/preda osebno v podjetju na naslovu TOBO'S trgovina d.o.o., Celovška cesta 53 v Ljubljani ali po elektronski pošti na: info@1meritev.si.
Kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, ki ne sme biti daljši od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega naročnik potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. Ponudnik bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
NAROČANJE
Kupec odda svoje naročilo v spletni trgovini www.1meritev.si
Naročanje blaga poteka preko spletne košarice. Nakup in ogled izdelkov je možen vsem uporabnikom spletne strani. Spletno košarico polnite s preprostim klikom na ikono KUPI, ki se nahaja poleg vsakega izdelka. Naročila preko e-pošte morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov;
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti prodaja@1meritev.si
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana v roku enega delovnega dne (v kolikor je blago na zalogi, oz. v vnaprej dogovorjenem roku v primeru da blago ni na zalogi). V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v čim krajšem možnem času preko telefona ali pa e-maila prodaja@1meritev.si .
Naročanje preko spletne otroške trgovine je možno 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.
TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE
Nakup preko spleta, lahko opravite: brez registracije (vaše podatke vnesete po pregledu izdelkov v košarici – pred zaključkom nakupa)
Postopek naročanja
Uporabnik lahko preko definiranih kategorij ali s pomočjo lupe (kamor vpiše naziv izdelka) poišče ustrezen izdelek. Ko klikne na izdelek, se mu odpre nov zavihek, kjer je na voljo kratek opis, lastnosti izdelka, tehnične lastnosti in rok dobave. Na voljo je tudi več slik in v nekaterih primerih tudi videoposnetek.
Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti tako, s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« doda artikel v košarico in prikaže se mu sporočilo o uspešno dodanem izdelku v košarico, ter opcija »PRIKAŽI KOŠARICO«, kjer si lahko ogleda izdelke v košarice in spremeni količine oz. odstrani izdelke iz košarice. Kupec lahko nato nadaljuje nakupovanje ali pa ostane na tem zavihku. Nato izbere način plačila. Kupec izpolni, izbere ali označi še ostale potrebne podatke za izvedbo naročila. S klikom na gumb »POTRDITEV NAROČILA« in predhodnim strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja, odda svoje spletno naročilo. Kupec preko elektronske pošte prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu..
Prodajalec takoj oziroma najkasneje v roku 72 ur pregleda oddano naročilo. V primeru kakršnih koli sprememb, nepravilnosti ali ne dobavljivosti blaga, vas bomo takoj obvestili in z vami poskušali najti ustrezno rešitev. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. Po pregledu naročila prodajalec le-tega potrdi in kupcu pošlje potrdilo. Ko bo vaše naročilo izvedeno in odposlano, vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Če je kupec izbral “Predračun”, kupec prejme potrditveni mail z vsemi potrebnimi informacijami za opraviti plačilo. Po prejemu nakazila na TRR prodajalca, se naročeno blago zapakira in preda v dostavo. V paketu se priloži račun. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa.
KUPOPRODAJNA POGODBA
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme kupčevo naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, kjer si lahko ogleda tudi podrobnosti naročila. V primeru ne dobavljivosti naročenega blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času preko elektronskega sporočila oziroma preko telefona.
Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek v spletni trgovini 1meritev.si, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Podjetje TOBO'S trgovina d.o.o. bo shranilo besedilo sklenjene pogodbe, kupec lahko dostopi do pogodbe na podlagi pisne zahteve, poslano na elektronski naslov info@1meritev.si . Besedilo pogodbe bo na voljo v elektronski obliki.
TEHNIČNA SAREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE NAPAK
V spletni trgovini 1meritev.si so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.
ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina 1meritev.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor je kupec naročilo že plačal, se mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave povrne v roku 2 delovnih dni.
100% VAREN NAKUP, PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.
Za izdelke, ki so objavljeni na spletni strani www.1meritev.si, je praviloma rok dobave označen. V kolikor dobavni rok ni označen, bo stranka po oddanem naročilu prejela informaciji o dobavljivosti naročenega izdelka. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.
ODSTOP OD POGODBE
V skladu z določbo 134 člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 141. člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno ugodnejša standardna pošiljka, ki jo pošilja podjetje.
Prosimo, da sta izdelek in njegova embalaža (če jo ta ima) nepoškodovana, brez vidnih znakov uporabe, z nepoškodovanimi etiketami in morebitnimi spremnimi dokumenti (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.), v nespremenjeni količini izdelek vrnite na naslov TOBO'S trgovina d.o.o. , Celovška cesta 53, 1000 LJUBJANA.
DOBAVA-DOSTAVA
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema naročila:
Osebno v trgovini TOBO'S trgovina d.o.o. Celovška cesta 53 v Ljubljani – brez stroškov pošiljanja.
Preko dostavne službe POŠTA Slovenija na željeni naslov – z vnaprej določenimi stroški pošiljanja.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo na območju Slovenije. V kolikor bi želeli prejeti blago v druge tuje države, naročilo oddajte preko e-maila prodaja@1meritev.si . V tem primeru Vam bomo pred odpremo posredovali strošek dostave, ki je odvisen od države, teže in dimenzije paketa.
Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo kupcem v roku 24ur od prejema plačila oz. 24ur od potrditve. Pri določenih izdelkih kateri niso na zalogi je navedena dobava. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je rok dostave od 5 do 45 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila oz. v primeru da je dobavni rok daljši pa vas o tem obvestimo. O tem, vas bomo po izvedenem spletnem naročilu, tudi obvestili preko elektronske pošte ali po telefonu. V kolikor bo za vas čakalna doba nesprejemljiva, lahko naročilo prekličete delno ali v celoti.
Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni!
Izdelki bodo dostavljeni preko dostavnega podjetja POŠTA Slovenija , ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi – česar pa vam ne moremo 100% zagotoviti (pogodbeno se POŠTA Slovenija zavezuje dostaviti blago v 3 delovnih dnevih). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vašem najbližjem paketomatu, oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite s kurirjem – dostavljalcem kar po telefonu.
Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na prevzemnem mestu v trgovini na Celovški cesti 53 po predhodni potrditvi s strani trgovine 1meritev.si, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta in obdelave ne zaračunajo.
V primeru izrednih dimenzij in velike teže tovora, ter drugih morebitnih izrednih okoliščin, si pridržujemo pravico izbire ustreznega kurirja. Izbira dostavne službe je odvisna od velikosti in teže paketa, kraja dostave, izbranega načina plačila in vrednosti naročenega blaga.
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan ali ni več dobavljiv, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicem naročila.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški transporta in obdelave spletnega naročila znašajo 3,40 EUR z DDV – ne glede na način plačila. Paket boste prejeli na dom, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja pa boste poravnali pri dostavljalcu (v kolikor ste izbrali opcijo plačila po povzetju).
Stroškov dostave vam pri zamenjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
PLAČILO
Naročeno blago lahko kupec plača:
Po povzetju v enkratnem znesku.
Po predračunu v enkratnem znesku na TRR.
V primeru plačila po povzetju, prodajalec pošiljki priloži original račun. Ob plačilu po povzetju, boste pošiljko prejeli po pošti proti plačilu samo po povzetju.
1meritev.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal kupnino, se mu ta povrne najkasneje v roku 14 delovnih dni.
Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3 delovni dnevi.
EMBALAŽA
Vsi izdelki so zapakirani v original embalažo. Izjema so lahko le izdelki kateri se pošiljajo pakirani po več kosov npr. določeni nadomestni deli ali podoben material, razstavni eksponati - kateri so ustrezno označeni ali izdelki pri katerih je bila embalaža poškodovana - tudi označeni. Ravnamo odgovorno do okolja in recikliramo škatle (Škatla v kateri boste izdelek prejeli je že bila v uporabi), saj nam ni vseeno za prihodnost!
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil.
Če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja. Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če odgovorne strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi, prekomerna izpostavitev soncu, hranjenje pri previsoki temperaturi) plača stroške analize in druge nastale stroške (npr. poštnina ali embalaža) za ugotavljanje napake kupec sam, če pa je napaka v blagu, plača nastale stroške prodajalec.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno na prevzemnem mestu na naslovu Celovška cesta 53, 1000 Ljubljana ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije se izdelek vrne kupcu v z zakonsko določenim rokom, v primeru da to ni možno v določenem roku se kupca o tem obvesti, v tem primeru ima kupec možnost, da po dogovoru počaka na popravljen izdelek, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu povrne kupnina na transakcijski račun v zakonsko določenem roku.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Ne prevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame na prevzemnem mestu na naslovu Celovška cesta 53, 1000 Ljubljana v roku 3 mesecev.
POSTOPEK REKLAMACIJE
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.
Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete . Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@1meritev.si
V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije. Zaželene so tudi fotografije.
Reklamirani izdelek je potrebno dostaviti na TOBO'S trgovina d.o.o., Celovška cesta 53, 1000 Ljubljana, skupaj z računom in garancijskim listom. To lahko storite osebno ali preko dostavne službe. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan. Izdelku naj bo priložen račun in obrazec za vračilo blaga. Vaše podatke in opis napake izdelka vnesite na predpisani obrazec, ki vam bo poslan preko e-pošte.
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja, ga bo pregledala oseba, ki je zadolžena in odgovorna za reklamacije. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Odgovorna oseba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 7 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati.
NESKLADNOST BLAGA IN GARANCIJA, TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova Neskladnosti blaga, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov ( ZVPot-01) .
Reklamacijo iz naslova Neskladnosti blaga lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima.
Tako lahko potrošnik zaradi neskladnosti - napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz neskladnosti blaga, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova, mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če neskladnost ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o neskladnosti obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko od prodajalca najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim (izbira bo, razen v določenih primerih, na strani potrošnika). V kolikor prodajalec tega ne izpolni, lahko potrošnik zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (torej odstopi od pogodbe).
Blago ni skladno kadar je :
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
GARANCIJA
Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem (89.člen ZVPot-1). Pravilnik o blagu za katero mora biti izdana garancija za brezhibno delovanje, in začetek teka garancijskega roka. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če se ugodi zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Potrošnik lahko zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo kar se da hitro in sporazumno.
Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 056 306 550 ali po elektronski pošti info@motolink.si . V roku 5 delovnih dneh boste prejeli potrdilo, da smo prijeli pritožbo, ter obvestilo kako dolgo bo vaša pritožba obravnavana in vas bomo vseskozi obveščali o poteku postopka.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kopru. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
S posebnim predpisom Evropske unije je Od 15.2.2016 na ozemlju celotne EU vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani.
Podjetje TOBO'S trgovina d.o.o. ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb, skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
V skladu z 32.členom ZIsRPS (obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov), ponudnik TOBO'S trgovina d.o.o.. (www.1meritev.si) ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži, v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik blaga in storitev , ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko zaloge izdelkov ali roki dobave spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno ažurirati podatkov, ki so objavljeni v otroški spletni trgovini. V takem primeru bomo uporabnika (kupca) obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali spremembo naročila.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke kurirski službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi oz. zavrniti poškodovani paket. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina 1meritev.si je v lasti podjetja TOBO'S Trgovina d.o.o. . Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
NEUPRAVIČENO GEOGRAFSKO BLOKIRANJE
V skladu z uredbo (EU) 2018/302 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu je prepovedano geografsko blokiranje blaga. Kot podjetje s sedežem na območju Evropske unije vsem kupcem s krajem prebivališča ali krajem sedeža v drugi članici Evropske unije omogočamo nakup v spletni trgovini 1meritev.si pod enakimi splošnimi pogoji kot slovenskim kupcem. Čezmejno dostavo blaga pošiljamo v vse države Evropske unije. Cena dostave se lahko razlikuje od države do države. Kupec je še pred nakupom obveščen o točnem znesku cene dostave.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine motolink.si, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.motolink.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.
Splošni pogoji poslovanja so bili posodobljeni v Oktobru 2024